strona wyszukiwania na support.microsoft.com

Autor: lucky <placki_at_N.O_S.P.A.M.hotmail.com>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 16:11:26 MET DST

Witam,

czy tylko ja mam problem z uzyskaniem strony z wyszukiwaniem zaawansowanym
na support.microsoft.com czy to tak ogólnie? Dawno tam nie byłem zmieniło
się coś? Pod linkiem "wyszukiwanie zaawansowane" wyskakuje mi tylko opis do
czego służą poszczególne opcje w wyszukiwaniu zaawansowanym i nic poza tym
..

Swoją drogą z jakiegokolwiek Windowsa (IE) bym nie wszedł (angielski,
niemiecki) zawsze dostaje stronke support.microsoft.com po polsku - czyżby
rozpoznawali po IP (próbowałem z kilku różnych)?

pozdrawiam
Piotr