Re: win xp i zapychanie tablicy arp?

Autor: Dylon <dylon_at_wp.pl>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 13:55:13 MET DST

W poscie z dnia Tue, 26 Oct 2004 12:19:47 +0200, Paweł Goleń napisal...
> Dylon wrote:

> arp to jedno, ip_conntrack to drugie. ip+port na warstwie MAC ciężko
> byłoby osiągnąć.

Czyli w tablicy powinien byc tylko wpis z mac adresem bramy?
(w zasadzie logiczne by to bylo)

> no, chyba, że ktoś akurat się zawziął na Ciebie. Rozumiem, że pozostałe
> komputery są w jednej domenie rozgłoszeniowej, tej samej, co Twój?

tak

Jeszcze wpadl mi do glowy ze ktos bawi sie programikiem netcut (dosc
wredna sprawa) tyle ze nie mam pojecia jak to sprawdzic :(

--
Maciej Dylski
dylon@wp.pl