Re: Co z tą Java w XP ?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 09:46:39 MET DST

Użytkownik "Amrek" <gissen_USUN___TO@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:clkqhr$r91$1@atlantis.news.tpi.pl
> Witam!
> Od razu wybaczcie jesli ten temat byl poruszany moze nie raz. Ale jak
> to jest z ta Java. Jedna od MS a druga od Suna? Czy sa robione jakies
> starania by Jave zunifikowac?

MS doszedł do porozumienia z Sun-em - a konkretniej w zamian za okrągłą
sumkę AFAIR Sun zrezygnował z procesu o naruszenie licencji do Javy
przeciwko MS, zaś MS Java została wycofana z rynku i z systemów Windows.
Obecnie jest tylko jedna Java. Jeśli jakieś stronki wymuszają jeszcze
korzystanie z MS Java, to znaczy że mają beznadziejnych programistów i
najwyższy czas im to uświadomić nogami ;-).

> Dlaczego dla poprawnego dzialania stron potrzebne sa dwie Javy? I
> ost. pyt: po zainstalowaniu Javy od Suna wychodzi mi z zakladce
> Dodaj/Usun Programy ze ma ona 108 MB. Czemu tak duzo? Czy cos zle
> zainstalowałem?

Pewnie instalujesz całe środowisko developerskie Javy zamiast tylko jej
plików runtime.

/odpowiadając zmień px na pl/