Re: problem z koszem (folderem Recycled)

Autor: Zhan <zhan_at_op.pl.com>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 08:55:43 MET DST

Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk uważa, że:

> Gratuluję. :-) AFAIR właśnie odkryłeś różnicę pomiędzy koszem tworzonym
> na partycji NTFS a koszem tworzonym na FAT - pomijając fakt, że na
> partycji FAT kosz IIRC nosi nazwę "Recycled". ;-)

lol... jak widac cale zycie czlowiek sie uczy ;) szczerze mowiac wydzien
temu przesiadlem sie na ntfs i dopiero poznaje "ukryte" funkcje tego systemu

> Dlaczego sądzisz, że to nie jest właściwe? - czyżby coś nie działało jak
> powinno? ;o) Tak strasznie zależy Ci na "śmiesznej" ikonce? - przekopiuj
> sobie plik "desktop.ini" z jednego z folderów "RECYCLER\SID_użytkownika"
> bezpośrednio do folderu "RECYCLER". To powinno rozwiązać sprawę "ikonki"
> - resztę zostaw w spokoju. ;-)

nie zalezy mi na ikonce, tylko denerwowalo mnie to, ze jest inaczej niz
przywyklem :)
no i troche to, ze aby sie dobrac do smieci musze pokonac dodatkowy
podkatalog...
ale jesli tak ma byc to niech bedzie, dobrze ze sie wyjasnilo bo juz
zamierzalem pogrzebac w rejestrze celem "naprawienia" kosza ;)

dziekuje za wyjasnienie

--
pozdrawiam
artur