Re: r8500 + win xp = zwieszka :-/

Autor: quendi <kubawydra_at_o2.pl>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 07:42:27 MET DST

BQB wrote:
> No jak pamietam, to R8500 i R9100 byly na 3.3V bardzo wrazliwe, jesli
> jednak to napiecie nie spadalo ponizej 3,28 to bylo dobrze.

na moim zasilaczu wartosc tego napiecia oscylowala wokol 2.95V - zdazalo
sie, ze spadala nawet ponizej 2.70V.
na pozyczonym zasilaczu enlighta, napiecie to utrzymuje sie na poziomie
3.10V.
z drugiej strony nie wiem, jakie to napiecie mialo wartosc wczesniej na
moim zasilaczu, ale tak czy inaczej przez 2 lata grafika sie nie wieszala...
w najblizszym czasie zamienie sie z kumplem na grafy - mamy identyczne,
i potestuje.

pzdr !