Re: Obsługa kart inteligentnych - Pytanka

Autor: Vizvary II Istvan <vizys_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 06:30:53 MET DST

"Paweł Goleń" <p_golen@ks.onet.pl> wrote in message
news:cljo2v$i9t$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Podpowiem - za to oprogramowanie się płaci. Jak wszedłeś w posiadanie
> tej karty? Bo ta karta działa tylko z oprogramowaniem CryptoTechu.

Kart te były w pewnym momencie rozdawane za darmo jako reklama (na przykład
na konferencji Wprost o podpisie cyfrowym, na którym rozdawano uczestnikom
kanapki z makaronem). Ale tam było też przy okazji rozdawane oprogramowanie
na CD w formacie wizytówki.
Różnie z tym bywa, ale dobrą praktyką jest ujęcie w cenie karty za
oprogramowanie podstawowe (CSP + narzędzie administracyjne dla uzytkownika)
w cenie karty. Oprogramowanie to jest i tak bezuzyteczne bez karty i nie ma
wtedy kłopotów z dystrybucja przez Internet. Nie wiem jak robi teraz
Cryptotech.

Vizvary Istvan II