Re: NTFS i DOS

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 16:51:37 MET DST

Użytkownik "Wiktor S." <look@my.sig> napisał w wiadomości
news:clj1lu$8p6$1@news.onet.pl

> Ale tyka tablicę partycji... i wydaje mi się że może zmienić sobie
> aktywną.

To prawda. Na szczęście to jest jedyna zmiana, jaka może utrudnić
ponowne uruchomienie XP. Pozostaje jeszcze kwestia podpisu dysku w MBR
dysku, po jego zamazaniu przez instalatora zmianie może ulec literka
partycji systemowej XP i system nie wstanie, no ale to dotyczy wyłącznie
instalacji postawionych na niestandardowej literce.

/odpowiadając zmień px na pl/