udostepnianie plikow i drukarek - nie dziala

Autor: Marcin Z. <mziel-nospam_at_szczecin.home.pl>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 16:39:10 MET DST

Mam nadzieje, ze to dobra grupa.
Mam taki problem. Po zainstalowaniu WinXP i udostepnieniu plikow i drukarek
na danym kompie, nie moge uzyskac do nich dostepu z innych komputerow.
Kiedy znajduje w otoczeniu sieciowym dany komputer w jego grupie roboczej,
klikam na jego nazwe to wyswietla mi komunikat, ze nie ma dostepu do zasobow
komputera, pomimo, ze sa udostepnione.
Pewno dosc chaotycznie to wyjasnilem, jednym slowem chodzi o to, ze pomimo
udostepnienia zasobow, sa one nadal niedostepne.
Usunalem klienta MS Windows i usluge udostepniania plikow i drukarek,
zainstalowalem ponownie i kiszka.
Czy moze jest tu ktos, kto wie, jakie uslugi i protokoly sa uzywane aby
udostepniac pliki w otoczeniu sieciowym (moje miejsca sieciowe/cala siec)?
Czy ustawia sie gdzies sposob autoryzacji w momencie podlaczania do innego
komputera?
Cy moze trzeba doinstalowac jakis protokol?
Dodam, ze w sieci sa tez inne komputery, ktore bez problemu udostepniaja
swoje dyski twarde.

Pozdrawiam,
Marcin Z.