Re: Win 2000 + użytkownicy

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 00:55:54 MET DST

Użytkownik "Jacek " <jdwind@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:clfpjq$m94$1@inews.gazeta.pl

> i jeszcze jedna prośba, a właściwie dalsza jej część. W domu mam XP
> HE, a z tego co wygooglowałem, w HE nie ma gpedit.msc (zresztą
> Uruchom -> gpedit.msc nie uruchamia się), więc nie mam jak sprawdzić,
> co tutaj trzeba poustawiać, mogę prosić o podpowiedź?

Ano, w HE nie ma gpedit, narzędziami systemowymi niewiele więc da się
zrobić poza ustawieniem uprawnień do plików/folderów (po wyłączeniu
prostego udostępniania i pracując w trybie awaryjnym). Może przyjrzyj
się innym programikom, np. Fortress 101
http://www.fortres.com/products/fortres_101.htm, pewnie są i inne,
darmowe.
Część interesujących cię kluczy opisano np. tutaj:
http://windows.online.pl/alchemia/rejestr5.htm.

/odpowiadając zmień px na pl/