Re: ile zajmuje win2k?

Autor: ard <ardjeden_at_tlen.pl_jeden=1>
Data: Sun 24 Oct 2004 - 22:18:25 MET DST

Dnia 2004-10-24 21:35, Użytkownik Andrzej Kaczmarczyk napisał:

> A co rozumiesz przez wywalenie śmieci?
> Używałem kiedyś win2k, ale to było dawno i w tej chwili słabo już pamiętam.

Trochę jest np tu http://kostian.1000lecia.eu.org/wintun.htm
Chodzi np o pliki tymczasowe. Jeśli na świeżego w2k instalujesz łaty
itp, to system robi sobie jakieś kopie zapasowe, tymczasowe itp. Można
to spokojnie skasować. Tak samo logi systemu.
Jeszcze jedno. Nie trzeba instalować wszystkiego z Windows Update, tylko
to z czego korzystasz.