Re: win xp i zapychanie tablicy arp?

Autor: Dylon <dylon_at_bez.spamu.wp.pl>
Data: Sun 24 Oct 2004 - 18:46:22 MET DST

W poscie <2004102412253600@grush.one.pl>, rsokol@magsoft.com.pl
napisal...

> Jest to raczej nieprawdopodobne, bo tablica ARP jest opró?-
> niania w miar? potrzeb w czasie dodawania nowych wpisów.

Widzialem juz blad ze win2003 (pracujacy jako router dla 3 kompow)
wyrzucal blad przy naprawie polaczenia ze nie moze oproznic tablicy i
pomagal tylko restart wiec moze u mnie tez jest jakis bug?

> Mo?e kto? w sieci zapycha Ci j? fa?szymi wpisami?

Sprawdzalem i zadnego "podejrzanego" ruchu z/ode mnie nie ma.

> BTW samo czyszczenie tablicy ARP mo?na IIRC wywo?a? z okna
> konsoli przez 'arp -d *'. W ten sposób mo?esz sprawdzi?, czy
> taka operacja sama w sobie pomaga cokolwiek.

Sprawdze tylko czekam na okazje bo od wczoraj problem sie zaszyl :)

Dzieki i pozdrawiam

--
Maciej Dylski
dylon@bez.spamu.wp.pl