Re: [win2k pro] Nie da sie usunac plikow

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 24 Oct 2004 - 16:31:12 MET DST

Użytkownik "Mik" <mik@88net.trzepak.pl> napisał w wiadomości
news:clfufr$k2e$1@news.onet.pl

> Nic takiego jak LFN nie znalazlem, ale cos wlaczylem i udalo mi sie

LFN ==> Long File Names ;-).

> skasowac pliki, aczkolwiek nadal pozostal mi jeden katalog, do
> ktorego nie da sie wejsc, ani usunac...

Skoro spod TC poszło, to powinno się także udać z użyciem składni, którą
Ci wcześniej podawałem, tylko poleceniem rmdir. Tj. rmdir
"\\.\c:\ścieżka" albo rmdir "\\?\c:\ścieżka". Nie zapomnij o
cudzysłowach - może dlatego poprzednio się nie udało, bo ich nie
dodałeś, a w ścieżce były spacje?

Patrz http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;320081
i odnośniki.

/odpowiadając zmień px na pl/