Kopia Windows XP

Autor: Przemolo <przemolo_at_gazeta.pl>
Data: Sun 24 Oct 2004 - 13:02:34 MET DST

Mając win98 gdy chciałem sobie zrobić kopię systemu, po prostu brałem drugi
dysk, przegrywałem na niego całą zawartość partycji systemowej i miałem
idealną kopię systemu. Dodatkowo mogłem w razie problemów z systemem zawsze
z tej kopii wystartować komputer i ewentualnie potem podmienić uszkodzone
lub brakujące pliki z kopii.
Jak taką sprawę najlepiej rozwiązać w przypadku WinXP?

Nie chciałbym robić kopii, która mi w razie problemów z oryginałem nadpisze
oryginał, a jedynie pozwoli na uruchomienie komputera i ewentualną podmianę
uszkodzonych plików, itp.

Można to jakoś zrealizować na XP?