Re: Nadawanie uprawnien.

Autor: RoB <iemand_at_pandora.be>
Data: Sun 24 Oct 2004 - 01:29:12 MET DST

"Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> schreef in bericht
news:rioelc.ob7.ln@kwinto.prv...
> Użytkownik "RoB" <iemand@pandora.be> napisał w wiadomości

> Może tak:
> - albo uruchamiaj ją ze skrótu .lnk skonstruowanego tak:
> runas /SAVECRED /user:administrator "ścieżka do pliku", hasło zostanie
> zapamiętane w rejestrze,
> - albo dodaj konto córki do grupy Administratorzy, przeinstaluj grę,
> usuń ją z tej grupy. Gra powinna działać.
>
> W Google piszą, że ta gra działa tylko z konta administratora.
>
> P.S. Wycinaj sygnaturki i niepotrzebne cytaty.
> --
> M. [MVP] "Use Google, stupid!"
> [...]

Gre instalowalem z jej pulpitu, chwilowo robiac ja adminem. Wszystko bylo
OK, po odebraniu praw zaczely sie problemy.
Chwilowo zrobilem "ukrytego" administratora, ona startuje ta gre jako ten
"ukryty adm" na jego haslo. Nie widzac go na pulpicie powitalnym, chyba
nie narozrabia przez ten tydzien.
Sprobuje jeszcze tego twojego sposobu ze skrotem. Dziekuje za pomoc :-)