Re: win 2003 serv

Autor: MichaelData <spam_at_ognik.com>
Data: Sat 23 Oct 2004 - 23:57:46 MET DST

Pewnego dnia "whatever" <a@b.com> napisał(a):

> ;).
>
> Ja bym sie nie zgodzil. Jest to poprostu 100000 razy mniej robaczywa
wersja
> windowsa XP bez tych wszystkich glupich udziwnien.

No ja rozumiem:) lecz winXP SP2 ma się lepiej (pomijam kompatybilnośc
sterowników,aplikacji itp)
Analogia :
Mam kolegę który jeździ na "Tirach" (nowa wersja Renault), kiedyś odczepił
naczepę i nikt nie miał szans na starcie :D...
Mimo wszystko wolę Porshe z bajerami :).
To jednak rzecz gustu, ale o gustach się nie rozmawia :p.

--
Michael_______