Re: Program do rejestru...

Autor: whatever <a_at_b.com>
Data: Sat 23 Oct 2004 - 23:28:01 MET DST

news:2004102316310300@grush.one.pl...

> O ile mi wiadomo zwykłe konta użytkowników są właśnie tak
> ograniczone :)
>
> Ale oprogramowanie które będzie chciało pisać gdzie indziej
> po rejestrze nie będzie się instalować -- instalację oprogra-
> mowania należy przeprowadzać z konta administratora.

Kurcze... wlasnie sie tym bawilem i niestety mnie to nie urzadza...
Chcialbym miec taki Trash Account, zebym mogl bez problemu wszystko wywalic
co zostalo na nim zrobione, ale zeby nie mial takich glupich ograniczen, ze
dysku nie mozna zmieniac czy cos... A poza tym jedno jest zastanawiajace...
mam uslugi... jako defaultowy user moge je wylaczac? Glupie jakies...
Nie ma jakiegos programu, ktory moglby mi pomoc?