Re: Znowu format c: ?

Autor: Marek Janaszewski \(USUN_TO. z adresu!\) <USUN_TO.j_marek_at_gazeta.pl>
Data: Sat 23 Oct 2004 - 14:12:50 MET DST

W wiadomości: cldcli$sh4$1@news.onet.pl,
Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Zgadam się, że czasem nie obejdzie się bez formatu. Jednak jest on
> nadużywany. Wielokrotnie spotkałem się z sytuacjami, kiedy reinstalka
> pomogła i nie było konieczności formatowania.

Witam!

Warto może najpierw zainstalować system w osobnym katalogu. Wtedy jest
dostęp do partycji i można odzyskać wszystkie ważne dane. Dalej bezpiecznie
można znaleźć wygodne rozwiązanie. Osobiście jednak rozważał bym format.
Zależnie od sytuacji (stanu systemu i zmian konfiguracji) może zaoszczędzić
czasu.

Moim zdaniem XP jest bardzie wrażliwy na takie sprawy od 98. Więcej działań
"bezpośrednich" na systemie, w tym nadinstalowanie, jest wybaczane. No ale
98 jest przygotowany do pracy na prostszym sprzęcie i w prostszych
warunkach.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski