Problem z IE

Autor: MarkPunk <markpunk_at_nospam.poczta.fm>
Data: Sat 23 Oct 2004 - 12:51:05 MET DST

jeśli NTG to sorry ale nie znalazłem nic lepszego

Ostatnio trafiłem na taką oto stronkę
http://republika.pl/izomag

no i wyszło mi, że nie można jej otworzyć w IE
proszę zwrócić uwagę, ze stronka się otwiera po czym przeskakuje z automatu
na tą nomsie

Niby można Netscape ale po co!!

Za chwilę jakiś gostek wymyśli sbie że jego stronkę to tylko z Operą a inny
z Mozzillą i będę instalował sto przeglądarek

Też nie jestem zagozrałym fanem IE ale takie stawianie sprawy ogranicza mój
wybór

Liczę na waszą pomoc