Re: WinXP_problem_AUTOEXEC.NT

Autor: PaLiwon <paliwon_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 23 Oct 2004 - 01:10:22 MET DST

> Tez myslalem ze cos zlapalem, SpybotSD nic nie wykrywa...
To wcale nie znaczy, że jesteś czysty. Spróbuj innego narzędzia.

> Co do drugiej czesci Twojego posta- ktory plik mam przywrocic z instalki?
Przywróć autoexec.nt. Powinieneś mieć jego nienaruszoną kopię w folderze
WINDOWS\repair. Nadaj mu atrybut read only i zobacz, czy zadziała.
Niedawno miałem pod W2K podobny objaw: każdy restart komputera w ogóle
usuwał autoexec.nt.
Pozdrawiam

--
PaLiwon