WinXP_problem_AUTOEXEC.NT

Autor: Miroslaw Kwasniewski <helios_at_silesianetSTOPSPAM.pl>
Data: Fri 22 Oct 2004 - 22:59:57 MET DST

Witam,

Od kilku dni mam problem - przy probie uruchomienia (teraz juz rowniez przy
probie ponownej instalacji) slownika collinsa dostaje komunikat: "Podręczne
okno aplikacji: 16-bitowy podsystem Windows :
C:\WINDOWS\SYSTEM32\AUTOEXEC.NT. Ten plik systemowy nie nadaje się do
uruchamiania aplikacji systemu MS-DOS lub Microsoft Windows. Wybierz
przycisk "Zamknij", aby zakończyć działanie aplikacji."
Czy ktos wie moze jak temu zaradzic? Nie pomaga przywracanie systemu i/lub
rejestru do stanu sprzed pojawiania sie tego komunikatu. Bede wdzieczny za
pomoc, nie mam czasu/sily na reinstalacje, wszystko dziala dobrze z
wyjatkiem tego problemu..

pozdrawiam,
Mirek