Konsola tekstowa raz tekstowa, raz graficzna

Autor: Marcin <marcin_at_rtg.specjal.szpital.lublin.pl>
Data: Fri 22 Oct 2004 - 08:39:39 MET DST

Witam,

Mam taki problem: kiedy uruchamiam konsole 'cmd.exe' to czasami uruchamia mi
sie w standardowym trybie tekstowym, a czasami jako tryb tekstowy w trybie
graficznym czyli mam male brzydkie literki przy duzo wiekszej liczbie
wierszy. Problem w tym, ze nie wiem jak sprawic, zeby byl to zawsze
prawdziwy tryb tekstowy (ktory jest duzo, duzo bardziej czytelny).

Czy ktos wie jak to zrobic?

Pozdrawiam
Marcin