Re: Ginące ikony w trayu pod WIN XP.

Autor: Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk <black.fox_at_blackfox.org>
Data: Thu 21 Oct 2004 - 15:29:24 MET DST

Floyds wrote:

> Nie wiem co się dzieje, ale giną mi ikonki z traya pod XP. I nie jest to
> żadne ukrywanie ikon, bo po rozwinięciu np. w dalszym ciągu brak ikonki og
> GG (słoneczka). Program widze że działa w tle. Jak sobie z tym poradzić.

Możesz zmienić klienta na bardziej niezawodnego - IMVHO najprościej. ;-)
Możesz też sprawdzić czy nie masz przypadkiem zbyt dużo programów
ładujących się przy starcie systemu. Przy sporej ilości jednocześnie
ładujących się aplikacji GG zdarzają się takie wpadki. Jeśli chcesz
pozostać przy oryginalnym kliencie GG to zainteresuj się może jakimś
dodatkowym programem do zarządzania zasobnikiem systemowym - Tray Saver
lub podobnym.

--
Regards
Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk