Re: Problem z SQL2000

Autor: Traper <traper00_wytnijto_at_interia.pl>
Data: Thu 21 Oct 2004 - 22:57:37 MET DST

Pewnego pięknego dnia: Thu, 21 Oct 2004 21:42:18 +0200,
osoba :"Leon" <ROT13_eboreggehonf@cbpmgn.barg.cy> napisał(a):

>Witam
>Sytuacja wyglada tak: Windows2000SBS jako kontroler domeny + SQL2000 z baza
>ok 800MB. Od pewnego czasu mamy problem z komunikacja na niektorych stacjach
>z serwerem SQLa, a dokladnie z aplikacjami pracujacymi na bazie SQL -
>wyskakuje komunikat o blad zapytania do serwera bazy. Na pewno nie jest to
>problem z siecia (komputery widoczne, pingi dzialaja). Problem na jakis czas
>likwiduje restart serwera Windows2000.
>Nadmienie, ze serwer dziala okolo 1 roku i stad moje pytanie, jakie
> [...]
Podaj wiecej informacji:
Na jakim sprzęcie (procesor, pamięć, ilość wolnego miejsca na dyskach,
jak ustawiony jest swap) chodzi SBS?
Ilu stacji sie podłacza na raz?
Ile licencji jest na SQL-a?
Czy zainstalowane są wszystkie ServicePacki (SP3a) i poprawki do
SQL-a?
Czy problem jest zawsze na tych samych stacjach,?
Jakie systemy zainstalowane są na stacjach z którymi sa problemy?

Pozdrawiam

Traper.