Re: Wykorzystanie procka w 100%?

Autor: Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk <black.fox_at_blackfox.org>
Data: Wed 20 Oct 2004 - 19:27:34 MET DST

golsar wrote:

> Po zainstalowaniu XP komp mi się wisza , a wykorzystanie procsora skacze iz
> 2% do 100% choć nie ma zainstalanych inych programów ,pwidzćcie mi co może
> być tego przyczyną.

Jeśli system bez aktualizacji /i bez firewalla/ podłączyłeś do sieci to
nie ma się co dziwić - http://evil.pl/pip/faq.html . Widzę, że piszesz z
"gołego" OE 6.0 a to IMO zły pomysł - idź na Windows Update a potem
zajrzyj na http://klub.chip.pl/wincat2/oekonf.htm ;->

--
Regards
Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk