Re: tuner kworld ltv-883...

Autor: azbest <adamzz5_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 21 Oct 2004 - 01:17:03 MET DST

> Używasz telewizora? Czy czasem nie masz włączonego klonowania obrazu i
> przełączonego wyświetlania na telewizor? Korzystasz tylko z ustawień
> sterownika karty graficznej czy używasz TVTool'a?

1. gdyybym uzywal TV to byl napisal
2. Mam karte ATI Radeon 9100 - czyzby potrzebna byla dodatkowa konfiguracja -
poza wylaczeniem "overlay" ?
3. slysze dzwiek w PVR - czy jak ten soft sie nazywa do tunera, ale brak wizji -
po prostu czarn ekran, ale dopiero jak aplikacja "wykona blad" i pojawi sie
takowy monit na ekranie, to widze "wizje" :) ale do czasu gdy nie bede zamykal
tej informacji o bledzie
4. ...a po pkt.3 znow nie mam obrazu...

Czy taka sytuacja jak u mnie jest spowodowana zlymi sterownikami, bledami
programu odtwarzajacego ? Windowsem ? Co do tych 2-ch pierwszych to sa one ze
strony producenta, a Windows jest w idealnym stanie.

Probowalem takze ChrisTV, IULab ale nic z tego nie wychodzi...tzn, albo nie ma
wizji, albo programy wywalaja sie po np minucie i konec.....

--
Pozdrowienia,
 Marek.M.