Re: winnt oem + zmiana kodu

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Wed 20 Oct 2004 - 15:53:34 MET DST

"Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> wrote in message
news:r414lc.pdb.ln@kwinto.prv...

> Nie mam zamiaru wszczynać kolejnej dyskusji o legalności
> oprogramowania,
> ale w tym wypadku się IMO mylisz. Chyba że taka jest praktyka w BSA -
> zadzwonię i się upewnię.

Kolega pracuje w sklepie komputerowym i kontrola wyglada tak: wchodzi do
sklepu osiem osob rzucaja legitymacje na lade i wchodza na zaplecze i
odganiaja od kompa kazdego kto przy nim siedzi. Jak odgonia, to jedna z
tych osob zostaje przy kompie i reszta leci dalej az zajma wszystkie
kompy i potem sprawdzaja czy zgodny jest klucz produktu z ID produktu
specjalnym programikiem z CD. Bardzo sie zmarszczyli jak zobaczyli open
office i tam biora about, a tam napisane www.openoffice.org all rights
reserwed (czy jakos tak). A i u niego 2 osoby byly z policji. W kazdym
razie dostali 150 zl kary, ze numerki byly inne niz na licencji.
Zaplacili i sie nie klucili, a tamci sobie poszli.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl