ograniczenie portów połączeń wychodzących raz jeszcze

Autor: Krzysztof Suszka <"Krzysztof>
Data: Wed 20 Oct 2004 - 02:56:01 MET DST

Witam

Jakiś czas temu poruszałem ten problem tutaj ale nie miałem wtedy okazji
sprawdzić podanego rozwiązania, teraz sprawdziłem i niestety nie działa.
W jaki sposób można ograniczyć zakres portów jaki używa ICS w WXP SP2 dla
połączeń wychodzących?
Ustawienie MaxUserPort w
HKLM\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters nie pomaga, ICS
dalej chodzi kiepsko (prawie wcale), a etheral pokazuje, że połączenia
wychodzące na interfejsie podłączonym do internetu generowane przez
komputery klienckie (za ICSem) wychodzą na portach powyżej 60000 (nie tylko,
zależy od protokołu jak zauważyłem - ping działa, ftp można się połączyć,
nie można rozpocząć transferu, poczta i http nie działają). Zaznaczam, że w
SP1 problemu nie było.
Chciałem zainstalować na tej maszynie SP2 ale nie mogę bo tracę dostęp do
internetu z pozostałych komputerów.

Pozdrawiam
Krzysiek