Re: Problem ze starymi aplikacjami

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_at_invalid.poczta.tp.pl>
Data: Tue 19 Oct 2004 - 23:20:37 MET DST

Wybitnie uzdolniony(a)
Łukasz Kubisz <jawakow@o2.pl> napisał(a) w wiadomości
news:41756363.90908@o2.pl..., że:

> Nie, to pod XP. Pliku autoexec.nt nawet nie ruszałem. To się dzieje
> podczas uruchomiania aplikacji.

Plik AUTOEXEC.NT powinien znajdowac sie w katalogu systemowym "system32".
Skopiuj go z folderu REPAIR do system32, zabezpiecz tez plik przed zmianą
nadając mu atrybut tylko do odczytu.
oraz
Dodaj pole wyboru "Uruchom w oddzielnym obszarze pamięci" do okna
dialogowego Uruchamianie
Wartość Rejestru:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\
Explorer
wstaw wartosc DWORD "MemCheckBoxInRunDlg" = "1"
Pozwali uruchamiać programy 16-bitowe w procesie dedykowanym
Wirtualnej maszyny DOS.
lub
http://dosbox.sourceforge.net/

--
Piotr Palusiński  [MVP]
Są ludzie, którzy nie zauważają małego szczęścia,