Re: winnt oem + zmiana kodu

Autor: Marek <mglej_at_pik-net.pl>
Data: Tue 19 Oct 2004 - 20:21:25 MET DST

On Tue, 19 Oct 2004, Michal Kawecki wrote:

> A po co zmieniać, skoro masz licencje? Nikt się chyba o te numerki
> czepiał nie będzie. Mogłeś sobie np. dla wygody zghostować jeden dobrze
> skonfigurowany system i potem wgrywać go na każdym komputerze. Twoje
> prawo.

hmm jestes pewny ze to jest do przyjecia w przypadku kontroli ??
No bo jesli tak to bym nic nie robil.

To moze zrobie tak - rozpisze sobie ladnie ktory OEM do ktoego kompa.
Wydrukuje moze naklejki z opisem komputera + numerem licencji i ponaklejam
na kazdego z pecetow. W razie kontroli licencje wszystkie mam.

No bo naprawde tak wlasnie bylo - ze wzgledow technicznych prosciej miec
jeden CD z instalka NT , niz 30 CD-kow uzywac...