winnt oem + zmiana kodu

Autor: Marek <mglej_at_pik-net.pl>
Data: Tue 19 Oct 2004 - 15:50:11 MET DST

Czesc

mam taki problem - mamy w firmie kilkanascie oemowych
NT'kow, kilka wersji pudelkowych i jeszcze pare sztuk
molpa. Mam taki problem, bo w dziale gdzie powinny
byc te NT-ki OEM'owe mam zainstalowane z jednego nosnika
i wpisywalem ten sam kod. Jest mozliwosc zmiany tego
kodu bez reinstalacji nt ?

To moze brzmi jak jakis walek, ale wszystko jest w porzadku,
licencje mamy. Tylko jak sie nie da tego zmienic to mam baardzo
duzo roboty...

dzieki, pozdrawiam