Re: Prawa "D & S" - dosyć pilne

Autor: Adam \ <adi_at_USUN-TO-server.waw.pl>
Data: Tue 19 Oct 2004 - 13:55:54 MET DST

W poście b3k7n0pqtvne7jelgn48q9ilnolfqjrb7r@4ax.com niejaki(a) Artur
Drzewiecki posługujący(a) się adresem
darth72@nie.poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx wyklikał(a):

: Adam napisał/a:
:: Chcę dobrać się do katalogu "document and
:: settings" by zgrać część plików.
: Zawsze możesz podłączyć dysk do komputera z działającym systemem
: czytającym FAT32.:-)

----w tym sęk, że nie miałem pod ręką drugiego kompa, by przełożyć dysk
(takie rozwiązanie od razu nasuneło mi się ) W kazdym razie poradziłem sobe
już. Nadgrałem boot.ini, wczesniej go edytując, dokopiowałem ntldr i
ntdetect i za 3 razem, o dziwo, wstał... Odzyskałem dane, zainstalowałem
wsio od nowa i hula :-) Wszystkim dzięki za sugestie