Problem z https - Kerio Personal Farewall + XP/SP2

Autor: pawelWN <pawelwnTOWYCIAC_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 19 Oct 2004 - 12:10:58 MET DST

Witam,
Mam taki dziwny problem, z którym walczę od dwóch dni i rece mi juz opadaja.
A więc zainstalowałem Kerio Personal Firewall 4.1 na Win XP SP2 i po
instalacji nie można wejsc na zadne strony https wymagajace uwierzytelniania
np. inteligo, mbank zarowno pod IE, Opera, Mozilla. Wszystkie inne uslugi
dzialaja bez problemu.
Ale jesli uruchomie system w trybie awaryjnym to wszystko dziala bez
problemu (strony https takze)
Problem moze tez dotyczyc innych firewalli, ale tego nie testowalem.

Na microsoft.com znalazlem:
http://support.microsoft.com/kb/821814/PL/
http://support.microsoft.com/kb/831167/pl
Jednak opisy dotyczas wersji z serwice pack 1.

Probowalem, odinstalowac SP2 i zaistalowac ponownie, niestety nie pomoglo.

Czy ktos moze spotkal sie z takim problemem i zna rozwiazanie ? Pewnie
trzeba cos w rejestrze pozmieniac, ale ja juz nie mam sily. Z góry dzięki za
sugestie.

--
pozdrawiam
pawelWN