Drukarka sieciowa pod XP

Autor: Jarek <jtalikWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Tue 19 Oct 2004 - 11:08:43 MET DST

Witam wszystkich!

Mam drukarkę HP656 na USB podłączoną do Win XP prof.
Udostępniłem ją w sieci i chciałbym doinstalować sterowniki do obsługi innych
systemów operacyjnych (chcę drukować po sieci z windowsa 98). Jak próbuje to
zrobić system prosi o plik 'hp_install' i na tym sie kończy - pliku tego nie ma
ani na płycie ze sterownikami drukarki ani w sterownikach ściągnietych ze
strony HP.
Skąd wziąć ten plik? Czy może jest jakiś dodatkowy support do drukarek
sieciowych?
Byćmoże to jakiś prosty problem ale w archiwum nic nie znalazłem - więc za
każdą podpowiedź z góry dziękuję.

Pozdrowienia
Jarek