Re: Xp, wylaczone stery do grafy i czarny ekran :(

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 18 Oct 2004 - 21:26:25 MET DST

Użytkownik "Piotr D" <prez2@o2.pl> napisał w wiadomości
news:cl13pp$8b$1@nemesis.news.tpi.pl
> Witam
> Chcialem poprawic ustawienie grafiki kompa z XP i zainstalowac stery
> Ati (byly jakies dziwne, chyba nie MS tylko jakies rodzajowe).
> Instalator ATI zazadal wylaczenia zewnetrznych sterow co tez zrobilem
> - po resecie czarny ekran.
> Nie dziala tryb VGA, ostatnia dobra konfiguracja ani tryb awaryjny
> (ten sam czarny ekran)
> Czy jest jakas szansa bez reinstalacji softu naprawic to? Czy po
> odpaleniu instalki XP z plyty i uruchomieniu konsoli odzyskiwania
> mozna modyfikowac sterowniki? Krotko mowiac, co zrobic poza
> [...]

Można spróbować wyłączyć nowe sterowniki spod Konsoli Odzyskiwania -
przydatne polecenia to listsvc, disable, enable. Można też przywrócić
rejestr z kopii. Jeśli miałeś włączone przywracanie systemu, to świeże
kopie plików rejestru znajdziesz w katalogu System Volume Information,
niestety żeby się tam dostać musisz mieć inny, sprawny system, na
przykład zainstalowany obok uszkodzonego. W przeciwnym wypadku pozostaje
ci kopia rejestru z dnia instalacji systemu - katalog \Windows\Repair.
Oprócz tego niektóre programy domyślnie robią kopię rejestru podczas
instalacji, np. SpyBot.

> pozdrawiam i z gory dzieki za sugestie.
> PS, ta grupa wydawala mi sie najbardziej zblizona do tematu

Owszem, aczkolwiek teoretycznie lepsza byłaby
ms-news.pl.windowsxp.sprzet.

/odpowiadając zmień px na pl/