SP 2 do XP - podczerwien- problem

Autor: Irek F <ireki_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 17 Oct 2004 - 20:41:11 MET DST

Witam Zainstalowałem SP 2 na Windowsa XP i mam problemy z podczerwienią.
Poprzednio miałem zainstalowany dodatek SP 1 i było wszystko ok. Objawy sa
takie ze IRDA nie wykrywa telefonu (żadnego) ale wydaje mi sie ze działa bo
diody w niej migają i menadzerze użadzen ze sterownikiem jest wszystko ok.
Próbowałem przeinstalowac ale nic to nie dało. Moze spotkał sie ktos z takim
problemem. Za pomoc dziekuje. Pozdrawiam