Win NT + SBS - problem z proxy i nestrada

Autor: MrTea <mrtea_at_o2.pl>
Data: Sun 17 Oct 2004 - 17:56:37 MET DST

witam
mam taki problem u siebie w pracownii informatycznej ..
na serwerze mam windowsa nt z sbs'em po zainstalowaniu neostrady za pomoca
routera mam tylko internet wtedy gdy wylacze ustawienia funkcji proxy
serwera.
Jednak po zrestartowaniu go ustawienia wracaja do tych przed zmianą.
Podobna sytuacja jest na komputerach uczniowskich jednak na nich internetu w
ogole nie ma. Systemem na komputerach jest widows 98.
Sysyemy na komputerach uczniowskich instaluja sie za posrednictwem serwera.
Cala pracownia byla dostarczona przez Optimusa (edycja 2000)

Co zrobic zeby na stacjach uczniowskich byl w koncu internet ???

pozdrawiam i czekam na odpowiedz..