Re: Pewna stronka, która się uruchamia...

Autor: Cris <cris_at_os.pl>
Data: Sun 17 Oct 2004 - 12:03:30 MET DST

> kur....
> ile razy maja ludzie pisac takim jak ty "recepte" na adware'y ??

Ale za kazdym razem jest coś nowszego :|

> poszukaj na grupie o ad-aware i o spyboot s&d

he, ze by to było takie proste, tryb awaryjny i wszelkie programy z
poprzedniego posta ... i co ?? NIC. Owszem znalazł co nie co, ale po
uruchomieniu XPeka, co ja widze ?? Pierwsze otwarcie eplorera, to własnie
TA STRONA.
Zapominałem, miałem wszelkie update do tych programów.

> wiec sobie ustaw konto z ograniczonymi uprawnieniami do lazenia po
> internecie a dokladnie po stronach z golymi dupami

Po stronakach nie musze chodzić bo mam filmy na dysku i stronki mnie nie
bawia ;P

Cris