W2000 prof - blad programu - POMOCY

Autor: pocisk <pociskacz_at_op.pl>
Data: Sun 17 Oct 2004 - 10:55:43 MET DST

Witam

Mam taki maly problem z programem SonicStage

Sprawa wyglada tak ... mam na swoim kompie postawionego w2000 juz jakies z
dobre 0,5 roku i chodzi mi bardzo stabilnie itp ...
wczoraj zainstalowalem sobie program do obslug MD Sony (SonicStage) i
podczas komunikacji tego programu z MD wywala mi bald i sie program wylancza
.... zainstalowalem ten program na innym komputerze ktory ma swiezo
postawionego w2000 i program chodzi bez problemu

wiem ze pewnym rozwiazaniem tego problemy bylby format c i postawienie
systemu od poczatku no ale jestem bardzo przywiazany do wszystkich ustawien
i wszystkich programow ktore mam poinstalowane :)

pomyslalem sobie ze moze jest jakis inny sposob na rozwiazanie tego problemu
... i wierze ze WY SZANOWNI GRUPOWICZE mi w tym pomozecie :)))

zastanawiam sie czy sa jakies programy ktore oczyszcza mi caly system z
wszystkich smieci i dzieki temu SonicStage zaczne chodzic bez problemu

alebo czy jest program ktory bedzie mi monitorowal caly proces uruchoienia
SonicStage i pokaze mi czym jest problem ze ten blad wyskakuje

Z gory dizekuje za pomoc

Pozdrawiam
pocisk