RATUNKU ! Problem z "zet" jak "zaba" ;)

Autor: Violin <violin_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sun 17 Oct 2004 - 01:39:28 MET DST

Kopiuje posta z innego forum, RATUNKU!

Witam wszystkich!
Od razu przejde do sedna sprawy. Mam w kompie zainstalowany system Win XP
Home Edition (wersja anglojezyczna). Wszystko byloby pieknie i ladnie, gdyby
nie jeden szkopul, z ktorym nie moga sobie poradzic zadni z moich
znajomych "fachowcow". Klopot polega na tym, ze w chwili pisania tekstu na
polskim wordzie (a nawet na internecie) i proby wpisania w tekscie owego
tytulowego "zet" jak "zaba" (a wiec uzycia skrotu ALT prawy + Z) w jednej
chwili zamykaja mi sie WSZYSTKIE otwarte programy. Jest to dosc denerwujace,
jako ze jestem zalezny od polskiego Worda. W zwiazku z tym ustawiczne
pilnowanie, aby nie wpisywac owego cholernego ALT + Z doprowadza mnie do
szewskiej pasji. Dodam, ze zostalo juz sprawdzone (w moim przekonaniu)
wszystko, co mozliwe. No, ale nie wykluczone, ze cos zostalo przeoczone.
Bede wdzieczny, za kazda wskazowke. Pozdrowienia, Violin.