Re: Jak FAT32?

Autor: Tomasz Kobus <diunida.bezspam_at_t.k.pl>
Data: Sat 16 Oct 2004 - 18:00:05 MET DST

On Thu, 14 Oct 2004 17:10:22 GMT, tire <tire@no.email> wrote:

>Witam
>
>Drugi dzien walki z przeciwnosciami losu (czytaj - komputera) ;-)
>Mam dysk bez partycji i chce go sfomatowac do FAT32. Do dyspozycji mam
>kompa z Windowsem XP SP2. Jak to zrobic? Dotychczas doszedlem do tego,
>ze potrafie stworzyc partycje ale tylko na NTFS (w Zarzadzaniu
>Komputerem). Ale opcji do innego systemu plikow nigdzie nie widze.
>Help Windowsa tez tylko mowi o konwersji do NTFS.
>Czy ktos wie jak to zrobic ?
>
>Dziekuje i pozdrawiam - tire

to dosyc proste, odpalasz z dyskietki startowej WIN98 zakladasz
partycje i formatujesz
nie przejmuj sie ze pokazuje inna wielkosc partycji niz jest w
rzeczywistosci, po podlaczeniu do XP wielkosc bedzie prawidlowa i
bedzie pracowac.
Przetestowane na MAXTOR 120 serial ATA (jedna partycja 10GB systemowa,
druga - reszta FAT32)