Znikające miejsce na hdd przez bootvis'a

Autor: Karolo <lordqpa2_at_wp.pl>
Data: Fri 08 Oct 2004 - 16:11:26 MET DST

Witam!

Mam niezly zonk. Mam XP Prof + SP2. Zainstalowalem (durak ze mnie chcialem byc
szybszy) bootvis M$.
No i standardowo Tracing -> Reboot -> Optimizing (wylaczylem po 30 min).
Odinstalowalem bootvis i .... własnie dalej tworzyl sie
plik /windows/system32/logfiles/wmi/trace.log
Powtórzyłem instalacje dalem Stop Tracing skasowalem trace.log odinstalowalem
bootvis , reboot i .... znowu tworzy plik trace.log.
Znalazlem dorazne rozwiazanie w autostart (rejestr) wrzucielem:
/path_to_bootvis/bootvis.exe -off
I dziala ale tylko jak sie zaloguje z kontem uprawnien administratora.
Wiec moje pytanie brzmi:
Jak wywalić na AMEN sledzenie przez bootvis'a ?
Dzięki