Re: Jak sie w 100% pozbyc RECYCLE BIN ??????

Autor: Marek Janaszewski \(USUN_TO. z adresu!\) <USUN_TO.j_marek_at_gazeta.pl>
Data: Fri 15 Oct 2004 - 19:55:14 MET DST

W wiadomości: ckonuq$8t6$1@news.onet.pl,
test <test3535@wpl.pl> napisał(a):

> O czym ty piszesz?
> Kasowalem nie raz (po nadaniu sobie uprawnien) zawartosc tego
> katalogu (jest tam tylko jeden plik tracking.log) i
> nic sie nie stalo.

Witam!

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;309531

Aktualnie ten folder jest używany przez mechanizm odzyskiwania systemu.

Do pytającej osoby:
Jeśli nie zależy Ci na mechanizmie odzyskiwania systemu to go wyłącz. Przez
oczyszczenie dysku (prawy klawisz na dysku) pozbyć się niepotrzebnych już
plików. A folder zostaw w spokoju. Jakoś przeżyjesz ten dodatkowy w wpis na
liście nazw plików. W końcu jest ukryty i normalnie go nie widać.

Przenoszenie plików do kosza także można wyłączy. Folder opróżnić. Ikonka na
pulpicie będzie służyła do usuwania plików.

P.S. Ludzi źle reagują na rysunek ikonki kosza z karteczkami. Niepotrzebnie
go opróżniają po skasowaniu pliku. Może nerwica rąk. Wszak można kasować z
Shiftem. Można także zmniejszyć zajmowane miejsce na dysku przez kosz i
pozwolić działać automatowi.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski