Re: Tajemniczy problem z : VALIDATION FAILED

Autor: Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk <black.fox_at_blackfox.org>
Data: Fri 15 Oct 2004 - 12:46:42 MET DST

mercur wrote:

> [...]

Sprawdź czy nie złapałeś szkodników. Jeśli nie to usunąć ZA - który nie
cieszy się najlepszą opinią - i zainstalować od nowa lub zmienić firewalla.

> Przez te wyskakujące okienka, źle npisałem:
> VALIDATION FAILED FOR C;\WINDOWS\SYSTEM32\ ...

Przez te okna też pewnie nie zrobiłeś Windows Update i nie
skonfigurowałeś należnie używanych narzędzi - m.in OE!? ;->

--
Regards
Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk