Re: Pytanie o SCSI

Autor: Piotr 'Sofcik' Smerda <piotrs00_at_niespamowac.pl>
Data: Thu 14 Oct 2004 - 08:29:08 MET DST

On Wed, 13 Oct 2004 18:42:08 +0200, irek@elpec.com wrote:

> i dlatego nie postawiłbym tego nigdy na czyms windzianym
> ale skoro tutaj ktos rzuciuł taki temat to mam nadzieje nie będzie to
> "mission critical"
>
> p.
> irek

A niby to dlaczego? Klastry niezawodnościowe są stawiane też na Windows i
jakoś pracują i nikt nie narzeka. Jeśli aplikacja jest pisana tylko pod
Windows to ciekaw jestem jak postawiłbyś ją w klastrze Solarisowym czy HP?
Pod emulatorem Windows? I to wg Ciebie działałoby bezpieczniej niż klaster
Windows?

--
Pozdrawiam
Piotrek