Re: Jak FAT32?

Autor: Piotr 'Sofcik' Smerda <piotrs00_at_niespamowac.pl>
Data: Thu 14 Oct 2004 - 20:11:58 MET DST

On Thu, 14 Oct 2004 17:10:22 GMT, tire wrote:

> Witam
>
> Drugi dzien walki z przeciwnosciami losu (czytaj - komputera) ;-)
> Mam dysk bez partycji i chce go sfomatowac do FAT32. Do dyspozycji mam
> kompa z Windowsem XP SP2. Jak to zrobic? Dotychczas doszedlem do tego,
> ze potrafie stworzyc partycje ale tylko na NTFS (w Zarzadzaniu
> Komputerem). Ale opcji do innego systemu plikow nigdzie nie widze.
> Help Windowsa tez tylko mowi o konwersji do NTFS.
> Czy ktos wie jak to zrobic ?
>
> Dziekuje i pozdrawiam - tire

Hmmm a przy tworzeniu partycji i wyborze formatowania nie ma do wyboru
innych opcji niż NTFS?
Dziw by to był wielki gdyby SP2 usuwał możliwość formatowania dysków w
FAT32 :)
A co do konwersji to masz rację - skonwertować się narzędziami Windows da
tylko do NTFS - w drugą stronę się nie da standardowymi narzędziami
systemowymi.

--
Pozdrawiam
Piotrek