Domenka - Stacja robocza nie dostaje FQDN

Autor: mako <mako_at_nie_pisz.pl>
Data: Thu 14 Oct 2004 - 19:47:26 MET DST

Witam wszystkich.

W mojej sieci pojawił się dziwny problem. Otóż za niektórych
komputerkach (w2ksp4 i jest to rzadki lecz nie jest to pojedynczy
przypadek) po włączeniu do AD użytkownicy logują się bez problemu.
Jednak komputerki nie zostawiają śladu w DNS, Na koncie komputra w
miejscu FQDN jest pusto wiec nie można się pingnąć na FQDN (na
netbiosową nazwę bez problemu). Nie można zmienic hasła ze stacji
roboczej (System error: 1351:(znalazłem w necie:
ERROR_CANT_ACCESS_DOMAIN_INFO, jednak nigdzie nie ma prawdopodobnej
przyczyny)). Procedura włączania komputerków do domeny (stacje na w2k
sp4) jest identyczna w każdym przypadku. DNS ustawiony właściwie. W
logach pełno błędów wskazujących na problemy z komunikacją z DNSem.
Podejrzewałem dublujące się SIDy (niektóre kompy mogły być ghostowane)
ale dzisiaj zmieniłem SID programikiem "Newsid" z Sysinternals. Jednak
po wypięciu, usunięciu konta komputera i powtórnym wpięciu do domenki
nic się nie zmieniło. Co może być przyczyną? Z góry wielkie dzięki za
wszelakie sugestie.