Wieszanie LANu z czasie uzywania Neostrady

Autor: piter <1028_at_op.pl>
Data: Thu 14 Oct 2004 - 15:58:03 MET DST

witam
mam opdlaczoną neostrade do komputerka z WinXP ktory to rozdziela ją na
kilka kompów w sieci lokalnej.
W Moim Miejscu Sieciowym jest napis/przycisk "Wyswietl komputery grupy
roboczej". Jak jestem polączony z internetem to zawiesza sie pokazywanie
komputerów z grupy roboczej. Jak rozlącze internet to komputery pokazywane
są ok.
Dlaczego tak się dzieje? Pomoże mi ktos?

Piter