Re: Microsoft outlook praca w sieci

Autor: Eko <ws[wytnij_to>
Data: Thu 14 Oct 2004 - 11:23:59 MET DST

Wielkie dzieki za pomoc. Ale nie bardzo wiem co mam zainstalowac. Używam ms
office 2003. napisz jak możesz dokladniej co mam zrobic. Jestem raczej
laikiem w tych sprawach.

Z góry dziekuje i pozdrawiam

--
USUŃ Z ADRESU [WYTNIJ_TO] PRZED WYSŁANIEM MAILA
Użytkownik "RoB" <iemand@pandora.be> napisał w wiadomości

> "Eko" <ws[wytnij_to]@ekobrud.com> schreef in bericht

> Na przyklad to:

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=60F7504D-314B-4D7F-