gpedit.msc

Autor: Michal <m1980_at_o2.pl>
Data: Thu 14 Oct 2004 - 10:31:15 MET DST

Witam,

Ostatnio za pomocą mmc stworzyłem konsole, która pokazuje aktualne
ustawienia gpedit na komputerze - danego użytkownika.
Nie wiem dlaczego ikonka przy "konfiguracji użytkownika" zawiera znaczek
wykrzyknika w zółtym trójkącie? Co to oznacza?
Mam sieć opartą na novell 6 i zenworks 4. bezpieczeństwo jest realizowane za
pomocą pakietów police. Klienty to windows XP pro. Co kilka logowań
użytkownikom nie "ładują" się ich prawa w 100%. - Ma dostęp do dysków, a
powinnien nie mieć wg praw. Jeśli logowanie przebiegło poprawnie i podejrze
jakie są ustawione police na komputerze, to wszystko wygląda OK. Jak
logowanie, źle przebiegło to podczas podglądania police w sekcji
Konfiguracja uzytkownika mam tylko wpis - "ekstra ustawienia rejestru" -
normalnie tego nie mam. Dotego znaczek człowieczka ma żołty trójkąt z
wykrzyknikiem. Ma może ktoś pomysł jak to naprawić?

Pozdrawiam,
Michał