problemy z katalogami.

Autor: katarynka <katarynka979_at_wp.pl>
Data: Thu 14 Oct 2004 - 00:13:35 MET DST

hej,

bawilem sie windowsem i niestety... system zglupial, he he.

w menu `narzedzia` - `opcje folderow` - `typy plikow` jest sobie taka
kategoria `folder plikow`.
nieco tam chyba zamieszalem, poniewaz teraz zawsze gdy klikam w katalog, to
otwiera sie wyszuikwanie (to samo co ctrl+f). klikajac w zaawansowane dla
`folderu plikow` mam wpisana akcje `find` i ustawiona ja jako domyslna.
rozumiem, ze zamiast find powinna byc tam akcja typu `open` lub cos tego
typu... jednak jak mialaby ona wygladac? pojecia nie mam...

czy ktos moglby pomoc?

pozdrawiam,
katarynka